Toimitusehtomme verkkokauppatilauksiin
Toimitusehdot
Voimassa 01.01.2021 alkaen
Verkkokauppa
Good Vibes Finland Oy (y-tunnus 2958054-7) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen
Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Stripe Payments sekä Klarna yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen voi nähdä tietojasi. Maksunsaajana näkyy www.goodvibes.fi / Good Vibes Finland Oy (tai aputoiminimemme Paint&Party/Sun’Sup). Maksusi kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle ja sähköpostiisi lähetetään vahvistusviesti. Tarkistathan myös roskapostisi!
Maksutavat
Korttimaksut
Maksukortilla maksaminen verkkokaupassamme on vaivatonta ja turvallista. Korttimaksamisesta verkkokaupassamme huolehtii Stripe Payments, ja vaihtoehtona on myös Klarna Payments -maksutavat. Maksutapahtuman aikana luottokorttitietoja käsitellään aina suojatussa verkkoyhteydessä. Korttinumeroita ei tallenneta verkkokaupan tai Good Vibes Finland:n tietojärjestelmiin vaan ne käsitellään teknisen palveluntuottajan Stripe Payments:n toimesta. Maksunsaajana näkyy www.goodvibes.fi tai Good Vibes Finland Oy.
Maksaminen Liikunta- tai kulttuuriseteleillä
Halutessasi voit maksaa palveluitamme liikunta- tai kulttuuriseteleillä (Sun’sup: liikuntasetelit, Paint&Party: kulttuurisetelit). Tässä tapauksessa ota meihin sähköpostitse yhteyttä, ja voimme tehdä lahjakortin ostosi summalla kuittia tai fyysisten seteleiden luovutusta vastaan. Huomioithan, että et voi maksaa liikunta- tai kulttuuriseteleillä 1. mahdollisia postituskuluja tai 2. pelkkää välineostoa.
Maksaminen laskulla
Mikäli teet ostoa isolle ryhmälle, voit maksaa myös laskulla. Ota tällöin meihin yhteyttä laskutussopimusta varten. Yhteystietomme ovat myös sivulla www.paintparty.fi/yhteystiedot
Yhteystiedot:
Good Vibes Finland Oy
Ruolankatu 20 a 39
15150 Lahti
Puhelin: 040 867 1005
Sähköposti: antti-jussi@goodvibes.fi
www.goodvibes.fi
Korttimaksujenvälittäjän yhteystiedot:
Stripe Payments
Sähköposti: info@stripe.com
www.stripe.com
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Tarkistathan myös roskapostisi!
Toimitustapa ja -kulut
Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena, joista kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella. Kirjaamattomana vaihtoehtona on nouto toimistoltamme. Käytämme postittamiseen aina ensisijaisesti Matkahuoltoa.
Mikäli tilaat video-ohjeet saat ne suoraan oston yhteydessä sähköpostiisi. Mikäli tilaat pelkän katseluoikeuden online-livetilaisuuteen, valitse toimitustavaksi "Nouto toimistolta". Näin kauppa ei pyydä maksua toimituksesta.
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-5 arkipäivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.
Vaihto- ja palautusehdot
Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautusoikeus ei koske online-tilaisuuksia tai sähköpostiisi välittömästi oston jälkeen lähetettyjä tuotteita (linkki video-ohjeisiin). Online-tilaisuus on kuitenkin etukäteen mahdollista vaihtaa toiseen vastaavaan tilaisuuteen, kun ilmoitat muutoksesta tilaisuutta edeltävänä päivänä. Kauttamme on mahdollista myös siirtää katseluoikeutesi toiselle henkilölle. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.
Palautusosoite:
Good Vibes Finland Oy
Ruolankatu 20 a 39
15150 Lahti
p. 044 5505531
Ongelmatilanteet
Ellet saa tilausvahvistusta sähköpostiisi tai roskapostiisi, ota meihin yhteyttä. Vaikka ohjelmistossa olisi häiriö, näemme toteutuneet maksut ja tilaukset järjestelmästämme. Autamme ongelmatilanteissa mielellämme!
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postituksessa, on tuotteesta otettava valokuvat ja tehtävä välittömästi reklamaatio Matkahuollolle.